Nietypowe zamówienia

Brak produktu na liście? Wyślij nam zapytanie na: nietypowe@klikdruk.pl

Masz Pytania?

Marek Raczyk

specjalista Klikdruk

› Wyślij maila
skype: KlikDruk

tel. 504 707 933



Jesteś w: strona główna » pomoc

Pomoc

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Terminy wykonania zleceń dla poszczególnych kategorii produktów są następujące:
Plakaty B2, B3 - do 2 dni roboczych
Plakaty A1, B1, A2, B2 - do 6 dni roboczych
Ulotki - do 5 dni roboczych
Ulotki składane - do 5 dni roboczych
Wizytówki - do 5 dni roboczych
Papiery firmowe - do 6 dni roboczych
Notesy - do 7 dni roboczych
Teczki - do 6 dni roboczych
 Terminy realizacji to czas od zytywnej weryfikacji zamówienia do dostawy towaru do Klienta. Więcej szczegółów na ten temat znajduje się w naszym Regulaminie w rozdziale 3.

Tak, podawane ceny są cenami brutto zawierającymi koszt dostawy pod wskazany adres na terenie Polski.

Wszystkie kolory specjalne znajdujące się w Państwa pracy zostaną skonwertowane do kolorów CMYK. Nie dotyczy to produktów z kategorii Papiery Firmowe.

 Kolorystyka wszystkich prac jest ustawiana w oparciu o gęstości optyczne na skali kontrolnej. Są one następujące: B - 1,6; Y - 1,3; M i C - 1,45 (jest to ogólnie przyjęty standard kolorystyczny w druku na papierach powlekanych zgodny z normą ISO 12647).

Status zamówienia widoczny jest po zalogowaniu się na konto użytkownika i rozwinięcie szczegółów danego zamówienia.

Tak, można anulować zlecenie które nie otrzymało jeszcze statusu "przystępujemy do realizacji zamówienia". W takim przypadku Klikdruk pobiera karę umowną w wysokości 65PLN brutto.

Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy skorzystać z formularza kontaktowego i wysłać opis indywidualnego zaówienia. Po uzgodnieniu warunków realizacji (ceny i terminu realizacji), żądany produkt zostanie wygenerowany a tym samym pojawi się możliwość jego zamówienia.

Serwis Klikdruk.pl umożliwia przekazanie pliku trzema drogami:
- Plik można zapisać jako załącznik podczas składania zamówienia.
- Wgrać go bezpośrednio na serwer FTP (dane dostępowe do serwera zostaną przekazane przez obsługę sklepu po złożeniu zamówienia, będą również dostępne w historii zamówień na koncie użytkownika) - REKOMENDUJEMY TEN SPOSÓB PRZEKAZANIA PLIKÓW.
- Przesłać plik mejlem na adres materialy@klikdruk.pl wpisując w tytule mejla numer zamówienia.
W szczególnych przypadkach (awarie sieci telekomunikacyjnych) możliwe jest uzgodnienie przekazania materiałów w inny sposób.

Tak, istnieje taka możliwość. Użytkownik musi jednak pamiętać, że obie krawędzie pracy są skalowane w tym samym stosunku. Nie ma możliwości skalowania w przypadku teczek.

Ten zabieg umożliwia szybszą realizację zlecenia. Możliwość rezygnacji z lakieru dyspersyjnego istnieje wyłącznie w przypadku plakatów A1 i B1 (o rezygnacji z lakieru należy poinformować Klikdruk w chwili składania zamówienia

Standardowo przy wyborze przez klienta papieru błyszczącego – stosujemy lakier błyszczący, papieru matowego – lakier matowy. Dowolność wyboru lakieru niezależnie od rodzaju papieru, istnieje jedynie w przypadku plakatów A1 i B1. W takim przypadku, podczas składania zamówienia należy określić rodzaj lakieru.

Prace klientów Klikdruka drukowane są na nowoczesnych, wielokolorowych maszynach offsetowych firmy KBA oraz na cyfrowej maszynie Karat 74.

ZIP – jeden z najczęściej używanych formatów kompresji i archiwizacji danych na platformie IBM PC, zwłaszcza w środowisku Microsoft Windows. Program do archiwizacji, który spakuje pliki do formatu zip można pobrać tu http://www.dobreprogramy.pl/WinZip,Program,Windows,12854.html 

Tak, istnieje taka możliwość. Należy pamiętać że wykonanie proofa to dodatkowy koszt niewliczony w cenę zamówionego produktu, a do chwili zaakceptowania proofa zamówienie nie uzyska statusu „pliki zgodne z wymaganiami”.
W celu zamówienia proofa, niezwłocznie po złożeniu zamówienia i wgraniu pliku należy skorzystać z formularza kontaktowego i przesłać taką prośbę podając numer zamówienia do którego należy wykonać proof. Obsługa sklepu poinformuje Państwa o dalszych krokach

Pliki są przechowywane przez 21 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia

Hasło można odzyskać korzystając z naszego systemu przypominania dostępnego na stronie.

Tak. Cena za zlecenie, w tym przypadku nie ulegnie zmianie. Składając zamówienie należy wybrać odpowiednią opcję odbioru.

Zakupy za pośrednictwem serwisu Klikdruk.pl nie umożliwiają takiej formy płatności.